14 березня 2018 року, в рамках проведення Global Money Week-2018, у ліцеї викладач інформатики Калетник Р.В. та викладач економіки Боднар Н.М. провели урок «Адже гроші мають значення» для учнів 16, 17 навчальних груп, що навчаються за професією «Слюсар з ремонту автомобілів». Під час уроку учні здійснили віртуальну екскурсію в Музей грошей, переглянули фільм «Історія української гривні», що дало можливість підвищити обізнаність учнів про грошові питання, фінанси, заощадженнях і підприємництво.

     З нагоди Міжнародного дня мови в ліцеї, викладачем української мови і літератури Борошенко Е.Я., було проведено лінгвістичну гру «Як ми говоримо».

      Еріка Ярославівна поставила перед собою мету – спонукати учнів розвивати власне мовлення, збагачувати словниковий запас; пробудити почуття національної гідності, гордості за свою мову.

      У мовній грі взяли участь учні другого курсу 26 та 27 навчальних груп. Вони продемонстрували глибокі знання, були активними, чесними, шанобливими, красномовними, уважними до свого мовлення й мовлення інших.

   13 лютого 2018 року, в рамках тижня природничо-математичного циклу, з метою поглиблення знань учнів про металічні елементи, їх положення в періодичній системі, особливості будови атомів, будови речовин, викладач хімії Козак С.М. провела відкритий урок в групі № 16, що навчається за професією «Слюсар з ремонту автомобілів». Тема уроку: «Металічні елементи та їх сполуки». Викладач ознайомила учнів з типом хімічного звязку, властивим металам, показала вплив зв’язку на фізичні властивості речовин, утворених металічними елементами. Учні ознайомилися зі зразками металів та сплавів.

    Хімічні знання – це потужна сила в руках людства. Знання властивостей хімічних речовин та способів їх добування не тільки дозволяють вивчати й розуміти природу, але й добувати нові, ще не відомі речовини, передбачати існування речовин із необхідними властивостями. Отже, використання людством досягнень хімії, потребує високої загальної культури й глибоких знань.

            Творчий звіт педагогічних працівників – альтернативна форма оцінки професіоналізму та результативності роботи, одна з форм дослідження та аналізу своєї роботи протягом міжатестаційного періоду.

            Сьогодні, 22 лютого 2018 року, у ліцеї відбувся творчий звіт «Від атестації до атестації» педагогічних працівників, які атестуються у 2017-2018 навчальному році. Своїм досвідом, думками та планами на майбутнє поділились: викладач зарубіжної літератури Танас Н.І., майстри виробничого навчання Геряк Я.М., Куцак Н.С., Осачук Ш.Г., Сеник Б.П. Творчо і змістовно, на основі мультимедійних портфоліо, відеопрезентацій представили систему своєї роботи викладач спецтехнології Геряк Г.Т., майстри виробничого навчання Скляренко О.Т., Харіна М.І., викладач фізичного виховання Грищук А.С. та викладач загальнопрофесійної підготовки Попова С.М.

16 лютого 2018 року, відкритим уроком з математики, який провела викладач Федірчик Л.Я, в групі № 31, що навчається за професією «Електромеханік з ремонту та обслуговування ЛОМ», в ліцеї завершився тиждень природничо-математичних дисциплін. Тема уроку: «Поняття про теорію ймовірностей. Основні поняття теорії ймовірностей. Ймовірність події». Під час уроку викладач з учнями, використовуючи знання основних понять теорії ймовірностей, спробували передбачити виграш і перевірити, чи варто брати участь у деяких іграх.

            З цією метою було створено чотири групи, які дослідили та презентували такі питання:

- «Історики» – матеріали про виникнення теорії ймовірностей;

- «Дослідники» – подію випадання «Герба» при підкиданні монети;

- «Теоретики» – основні поняття теорії ймовірностей;

- «Практики» – підготували одногрупників до розв’язування задач.

            Урок викликав позитивні емоції, підвів до самостійних висновків та узагальнень, збагатив світогляд та інтелект учнів.

15 лютого 2018 року в ліцеї відбулось засідання методичної комісії водіїв автотранспортних засобів. Тема засідання: «Слідкуємо за змінами правил дорожнього руху». Голова методичної комісії Якубович І.О. наголосив на тому, як важливо викладачам, майстрам в/н з практичного водіння слідкувати за нововведеннями для учасників дорожнього руху. Одним із питань засідання був творчий звіт колег, що атестуються. Про свої здобутки протягом міжатестаційного періоду поділились майстри виробничого навчання з практичного водіння Каланча В.Г., Вівсяник І.В., Куцак Н.С. У роботі засідання взяли участь заступник директора з НВР Семенюк І.С., заступник директора з НМР Калетник Р.В та методист Попова С.М.

13 лютого 2018 року в ліцеї відбулось засідання методичної комісії електромеханіків з ремонту та обслуговування ЛОМ та операторів комп’ютерного набору. Тема засідання: «Опорні схеми та конспекти на уроках виробничого навчання». Досвідом їх створення та використання поділилась майстер виробничого навчання Сікун І.М. Одним із питань засідання був творчий звіт колег, що атестуються. Про свої здобутки протягом міжатестаційного періоду поділились майстри виробничого навчання Харіна М.І., Скляренко О.Т. та викладач інформаційних технологій Попова С.М. У роботі засідання взяли участь заступник директора з НМР Калетник Р.В та старший майстер Федорович Е.Л.

День Святого Валентина ще іменують Днем усіх закоханих. Свято відзначається молоддю щорічно 14 лютого. День Валентина прийшов до нас з-за кордону і дуже скоро став одним з найпопулярніших молодіжних свят.

            День всіх закоханих – це свято романтики, кохання та ніжності. У цей день прийнято дарувати коханим і дорогим людям квіти, цукерки, повітряні кульки та інші приємні подарунки. Невід'ємний атрибут свята – «валентинка» – невелика листівка із зізнанням у коханні.

            Напередодні свята, 13 лютого 2018 року, учні, представники навчальних груп ліцею, які вивчають інформатику разом із викладачем Калетником Р.В. створювали листівки-валентинки за допомогою комп’ютерних програм. Спочатку учні пригадали історію виникнення свята, традиції його святкування, а потім, «ввімкнувши фантазію», кожен створив свою валентинку.

12 лютого 2018 року, для підвищення інтересу учнів до вивчення предметів природничо-математичного циклу, формування в них позитивних емоцій, збагачення світогляду та інтелекту додатковими знаннями, розпочався тиждень природничо-математичних дисциплін. З метоювиховання в учнів самодисципліни, самоконтролю, розвитку довготривалої пам’яті, самостійності суджень, уважності, розвитку кмітливості, логічного мислення, пізнавальної активності викладач інформатики Калетник Р.В. провів навчальний захід  у формі гри «О, щасливчик»  або «Найкращий інформатик». У заході взяли участь учні першого курсу 11, 16, 17 навчальних груп ліцею, які вивчають інформатику. Переможці відбіркового туру продовжували гру далі. Учні могли скористатися трьома видами підказок: 50х50, допомога глядачів, дзвінок товаришу.

      Інтернет – це величезна всесвітня мережа, яка об’єднує комп’ютери по всьому світу, створюючи величезну павутину. Кожного року аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється і її переважну частину становить молоде покоління – діти та підлітки, які повністю не усвідомлюють загрозу, що може чекати на них у віртуальному просторі. Значимість проблеми безпечного Інтернету потребує постійної уваги.

5 лютого 2018 року, напередодні відзначення Дня безпечного Інтернету, який у цьому році проходить під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою», викладачі інформатики  ліцею провели відкриті уроки.

      Викладач Попов А.Ф. провів урок «День безпечного інтернету» у групі № 17. Учні разом з Анатолієм Федоровичем дослідили позитивні і негативні сторони Інтернету, розглянули правила безпечної роботи в мережі та ознайомились з небезпеками, які чатують на користувачів всесвітньої мережі та шляхи їх подолання.

      «Інтернет – це цікаво та корисно. А чи безпечно?» - такою була тема уроку, який провела викладач Федірчик Л.Я. у групі № 16. Любов Ярославівна провела урок у формі гри з елементами тренінгу. Вправи «Знайомство», «Хто більше?», «Небезпеки в Інтернеті», «Відтвори емоцію смайлика», «Валіза» були цікавими і виконувались учнями із задоволенням.

       Кращому засвоєнню інформації на обидвох уроках сприяли мультимедійні презентації та вдало підібрані відеоролики.