18 квітня 2019 року в ліцеї було проведено І етап конкурсу «Професійний талант року – 2019». Конкурс проводився з метою створення умов для виявлення обдарованої молоді, розвитку соціальної активності учнів відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації № 113 від 07.03.2019 р. та наказу № 47 від 29.03.2019 р. по ліцею згідно Положення про конкурс «Професійний талант року» в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області».       

            Учасники конкурсу Присяжнюк Віталіна (група № 21), Старкін Руслан (група № 2), Петрюк Дмитро (група № 26), Гамалюк Василь (група № 27), Гуйван Олександр (група № 21) представили на розгляд журі: візитну картку учасника «Дозвольте відрекомендуватися», мультимедійну презентацію «Мій заклад освіти і моя майбутня професія» з елементами майстер-класу щодо обраної професії. Кожен учасник також взяв участь в експромті «Моя позиція», де за 1 хв. знайшов вихід із запропонованої ситуації, що передбачала володіння професійними знаннями.

            Всі конкурсанти гарно справились із поставленими завданнями, продемонстрували високий рівень знань та різноманіття інтересів.

18 квітня 2019 року викладач професійно-теоретичної підготовки Геряк Г.Т. провела урок-гру у формі брейн-рингу у групі № 7, яка навчається за професією «Електрогазозварник». Захід проводився з метою систематизації та поглиблення знань, здобутих на уроках спецтехнології.

            Змагались дві команди – «Електроди» та «Аргон». Під час конкурсів «Представлення команд», «Розминка», «Склади слово», «Збери схему організації робочого місця зварника», «Розшифруй умовне позначення електроду та марку зварювальної проволки», «Хто більше», «Розгадай кросворд», «Зварювальна пантоміма» учні проявили винахідливість, кмітливість, вміння роботи у команді.

            Брейн-ринг пройшов цікаво, учні мали змогу у змагальницькій боротьбі перевірити свої знання з професії. За підсумками журі кращою була команда «Аргон». 

           29 березня 2019 засіданням методичної комісії завершився фаховий тиждень операторів комп’ютерного набору та електромеханіків з ремонту і обслуговування лічильно-обчислювальних машин. Тема засідання «Форми і методи організації виробничого навчання». З доповіддю «Сучасні форми і методи виробничого навчання, методика їх вибору» виступила майстер виробничого навчання Волощук С.Г. Сільвія Георгіївна зазначила, що успіх   виробничого   навчання   значною   мірою   залежить не тільки від правильного визначення його мети і змісту, а й від засобів досягнення цієї мети, тобто від методів навчання, які використовуються майстрами у різних навчально-виробничих умовах. Добір методів залежить не тільки від мети і змісту навчання, а й від численних інших причин, зокрема від специфічних особливостей професії, рівня попередньої професійної підготовки і віку учнів, умов навчально-виробничого процесу.

            На засіданні підвели підсумки фахового тижня. Поділились враженнями стосовно проведених заходів, окреслили плани щодо майбутнього. На засіданні були присутні заступник директора з НВР Калетник Р.В., старший майстер Федорович Е.Л. та методист ліцею Попова С.М.

28 березня 2019 року було проведено підсумкове засідання атестаційної комісії ліцею. На засіданні була присутня методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області Горбан Є.І. Працівники, що атестуються, представили презентаційні портфоліо. За підсумками роботи атестаційної комісії ухвалено рішення:

Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» викладачу інформатики Калетнику Р.В. та підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст» вихователю Марчук Г.П. Вітаємо Руслана Вікторовича та Ганну Петрівну!

Порушити клопотання перед атестаційною комісією Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації:

- про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «старший викладач» - викладачу професійно-теоретичної підготовки Марчуку М.В.

- про відповідність раніше встановленому 14 тарифному розряду та педагогічному званню «майстер виробничого навчання другої категорії» майстру в/н Сікун І.М.

Успіхів колегам!

            25 березня 2019 року імпрезою «Ми і професія…» та виставкою стіннівок розпочався тиждень фахівців, що розуміються на комп’ютерній техніці. А саме фаховий тиждень операторів комп’ютерного набору та електромеханіків з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.        

            Учні навчальних груп № 11, 21, 31, в святково прибраній актовій залі, представляли домашнє завдання, яке отримали напередодні. А завдання було таке:

  1. Підготувати і представити мультимедійну презентацію «Мій заклад освіти і моя майбутня професія» з елементами майстер-класу.
  2. Підготувати і представити візитну картку учня-представника від навчальної групи «Дозвольте відрекомендуватися».
  3. Підготувати художній номер від групи.

            Крім того, представник від навчальної групи взяв участь в експромті «Моя позиція», де за 1 хв. він знайшов вихід із запропонованої ситуації, що передбачає володіння професійними компетентностями.

            Учні відповідально поставились до виконання домашнього завдання. Результат – гарний захід, позитивні емоції. Найактивнішими були:

  • група № 31 – Діана Іванова, Ольга Дерев’янко, Сергій Вацеба, Вікторія Тимофійчук, Світлана Бурлачук, Анжела Лупащук, Сергій Токар;
  • група № 11 – Андрій Марчук, Михайло Пензар, Іван Йовдій, Ангеліна Флоря, Ігор Ходан, Сергій Соляник;
  • група № 21 – Олександр Корнійчук, Уляна Григоряк, Василь Пилипюк, Олександр Гуйван, Тимофій Куніш.

            Присутніх зі святом привітали заступник директора з НВР Калетник Р.В. та викладач спецдисциплін Попов А.Ф.

21 березня 2019 року в ліцеї відбулось чергове засідання Школи педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання, яке провів керівник Школи майстер Герасим’юк Г.А. Розглядались такі питання: працевлаштування учнів та моніторинг ринку праці (досвідом поділились майстри випускних груп Лобач І.І. та Шиян В.С.); самоосвіта майстра виробничого навчання (керівник Школи Герасим’юк Г.А.); дуальна система професійної освіти (заступник директора з НВР Калетник Р.В.). Присутні активно включились в обговорення, обмінялись думками.

21 березня 2019 року – День міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру". Цьогоріч в конкурсі взяли участь понад 6 000 000 учасників з більше ніж 90 країн світу.

Конкурс є одним з найпопулярніших в Україні. Він розвиває в учнів інтерес до математики, дає можливість спробувати свої сили та перевірити знання. Стимулом для подальшого вивчення математики є отримання сертифіката. Кожен бажаючий може взяти участь у конкурсі.

Сьогодні учні нашого ліцею, під керівництвом викладача математики Федірчик Л.Я., долучились до спільноти конкурсантів і змогли попрацювати над цікавими задачами.

14 березня 2019 року у Чернівецькому професійному машинобудівному ліцеї відбувся День відкритих дверей. В цей день до ліцею завітали учні шкіл Садгірського району міста Чернівців.

Школярів запросили до актової зали на віртуальну екскурсію «Світ професій ЧПМЛ», яку підготували педагоги та учні ліцею. Гідами були учні групи № 26 Юрій Саїн та Дмитро Петрюк, які разом з присутніми, за допомогою відео, подорожували професіями ліцею. Учениця групи № 31 Діана Іванова та учні групи № 26 Андрій Яровий, Андрій Марчук, Олег Вуєчко та Роман Фочук підготували театралізовану сценку «Сучасна казка про діда рибалку та золоту рибку».

Після заходу директор Марчук М.В. привітав гостей і запросив оглянути навчальні аудиторії та майстерні.

             26 лютого 2019 року у ліцеї відбувся творчий звіт педагогічних працівників, які атестуються у 2018-2019 навчальному році. Творчий звіт – це чудова нагода обмінятися думками, досвідом і планами на майбутнє. Цікаво, творчо і змістовно, на основі мультимедійних портфоліо викладач інформатики Калетник Р.В. та майстер виробничого навчання Сікун І.М. поділились своїми здобутками, продемонструвавши високий рівень професійної компетентності.

            По завершенні звіту Руслан Вікторович ознайомив присутніх із інтернет-сервісами (генераторами ребусів, QR-кодів, хмар слів та сервісом LearningApps.org ), які дозволяють урізноманітнити сучасний урок, внести в нього родзинку.