19 березня 2018 року, в ліцеї розпочався фаховий тиждень операторів комп’ютерного набору та електромеханіків з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.  А розпочався він із веб-квесту «Секрети презентації», який організували майстри виробничого навчання Скляренко О.Т. та Харіна М.І. У квесті прийняли участь представники навчальних груп 11, 21, 31. Команди «Історики», «Дослідники» та «Бізнесмени» працювали сьогодні з 900 у кабінеті інформатики. Кожна команда отримала завдання. Результат своєї роботи команди представляли в актовій залі на урочистому відкритті тижня професії, організованому викладачем інформаційних технологій Поповою С.М. Залу прикрасили стіннівки та творчі роботи учнів. Під час дійства демонструвались презентації навчальних груп. Учні групи № 31 представили творчий проект – відеогазету  «Електромеханік з ремонту та обслуговування ЛОМ» (відповідальні за випуск Єременчук Іван, Гуцуляк Анна, Довганюк Іван, Моток Альона, Сторожук Максим, Шпак Максим). До газети учні взяли інтерв’ю  у випускника ліцею Кондрюка Юрія, який працює у сервісному центрі «Модерн». Присутніх зі святом привітали директор ліцею Марчук М.В. та викладач спецтехнолгії Попов А.Ф.

      20 березеня 2018 року, в рамках фахового тижня операторів комп’ютерного набору та електромеханіків з ремонту та обслуговування ЛОМ, представники компанії «Langate», що здатна задовольнити усі вимоги своїх абонентів, використовуючи останні здобутки ІТ-технологій, провели для учнів майстер-клас по зварюванню волоконно-оптичних кабелів, що застосовуються в сучасних лініях зв’язку комп’ютерних мереж.

       В ході майстер-класу представники розповіли про типи, будову оптоволоконних кабелів та  як поширюється по них сигнал. Практично продемонстрували, які операції потрібно виконати в процесі зварювання оптоволокна.

         Учні отримали цінну професійну інформацію. Бажаючі мали можливість самостійно спробувати зварювати окремі жили оптоволоконного кабелю. Захід був надзвичайно цікавим.

Уже вдруге учні нашого ліцею разом з викладачем математики Федірчик Л.Я. долучаються до одного з найпопулярніших математичних конкурсів в Україні – «Кенгуру». Цьогоріч девізом конкурсу став вислів Сенеки «Поспішай до мене, але до себе – насамперед!». Особливість конкурсу полягає у тому, що ані переможців, ані переможених немає. Кожен учасник знає, що це насамперед особиста перемога.

Завдяки цьому конкурсу учні залучаються до цікавого і пізнавального світу математики, зміцнюють віру в свої сили. А отримання сертифіката кожним учасником – це великий стимул для подальшого вивчення математики. Спеціальна підготовка для участі у конкурсі не потрібна, основне – бажання.

Згідно плану роботи методичної комісії гуманітарного циклу та суспільних дисциплін, викладач іноземної мови Бучацька Л.І. провела відкритий урок з англійської мови у групі № 11, яка навчається за професією «Оператор комп’ютерного набору». Тема уроку «Computer. Computerparts».

Метою даного уроку було закріплення знань учнів про складові комп’ютера та його використання. Людмила Іллівна використовувала різні методи і форми роботи: індивідуальне опитування, робота з роздатковим матеріалом та підручником, групова робота. Під час уроку використовувались інформаційно-комунікаційні технології – мультимедійна презентація, відеоматеріал. Урок був динамічний, насичений. Учні активно і зацікавлено працювали, адже тема уроку тісно пов’язана з їхньою майбутньою професією.

27 лютого 2018 року в ліцеї відбулось чергове засідання «Школи професійної майстерності викладачів», яке провів заступник директора з НМР Калетник Р.В. Засідання проводилось у формі круглого столу. Розглядались такі питання:

- Роль комплексно-методичного забезпечення кабінету у підвищенні ефективності уроку (доповідачі – викладач спецдисциплін Кавуля Т.Л. та викладач біології і хімії Козак С.М.);

- Педагогічне новаторство. Модель вчителя новатора (методист ліцею Попова С.М.);

- Мотивація учнів. (викладач іноземної мови Бучацька Л.І.);

- Використання прийомів навчальної діяльності, що формують в учнів інтерес до вивчення предмета, активізують їх навчально-пізнавальну діяльність. (заступник директора з НМР Калетник Р.В.).

     Присутні поділились досвідом. Кавуля Т.Л. продемонстрував комплексно-методичне забезпечення свого кабінету. Цікавими були мультимедійні презентації та відеоролики, які підготували Бучацька Л.І., Попова С.М. та Калетник Р.В.

    Така форма методичної роботи вже стала традиційною в ліцеї. Присутні активно включились в обговорення, обмінялись думками. Виступи доповнювали мультимедійні презентації та відеоролики.

14 березня 2018 року, в рамках проведення Global Money Week-2018, у ліцеї викладач інформатики Калетник Р.В. та викладач економіки Боднар Н.М. провели урок «Адже гроші мають значення» для учнів 16, 17 навчальних груп, що навчаються за професією «Слюсар з ремонту автомобілів». Під час уроку учні здійснили віртуальну екскурсію в Музей грошей, переглянули фільм «Історія української гривні», що дало можливість підвищити обізнаність учнів про грошові питання, фінанси, заощадженнях і підприємництво.

     З нагоди Міжнародного дня мови в ліцеї, викладачем української мови і літератури Борошенко Е.Я., було проведено лінгвістичну гру «Як ми говоримо».

      Еріка Ярославівна поставила перед собою мету – спонукати учнів розвивати власне мовлення, збагачувати словниковий запас; пробудити почуття національної гідності, гордості за свою мову.

      У мовній грі взяли участь учні другого курсу 26 та 27 навчальних груп. Вони продемонстрували глибокі знання, були активними, чесними, шанобливими, красномовними, уважними до свого мовлення й мовлення інших.

   13 лютого 2018 року, в рамках тижня природничо-математичного циклу, з метою поглиблення знань учнів про металічні елементи, їх положення в періодичній системі, особливості будови атомів, будови речовин, викладач хімії Козак С.М. провела відкритий урок в групі № 16, що навчається за професією «Слюсар з ремонту автомобілів». Тема уроку: «Металічні елементи та їх сполуки». Викладач ознайомила учнів з типом хімічного звязку, властивим металам, показала вплив зв’язку на фізичні властивості речовин, утворених металічними елементами. Учні ознайомилися зі зразками металів та сплавів.

    Хімічні знання – це потужна сила в руках людства. Знання властивостей хімічних речовин та способів їх добування не тільки дозволяють вивчати й розуміти природу, але й добувати нові, ще не відомі речовини, передбачати існування речовин із необхідними властивостями. Отже, використання людством досягнень хімії, потребує високої загальної культури й глибоких знань.

            Творчий звіт педагогічних працівників – альтернативна форма оцінки професіоналізму та результативності роботи, одна з форм дослідження та аналізу своєї роботи протягом міжатестаційного періоду.

            Сьогодні, 22 лютого 2018 року, у ліцеї відбувся творчий звіт «Від атестації до атестації» педагогічних працівників, які атестуються у 2017-2018 навчальному році. Своїм досвідом, думками та планами на майбутнє поділились: викладач зарубіжної літератури Танас Н.І., майстри виробничого навчання Геряк Я.М., Куцак Н.С., Осачук Ш.Г., Сеник Б.П. Творчо і змістовно, на основі мультимедійних портфоліо, відеопрезентацій представили систему своєї роботи викладач спецтехнології Геряк Г.Т., майстри виробничого навчання Скляренко О.Т., Харіна М.І., викладач фізичного виховання Грищук А.С. та викладач загальнопрофесійної підготовки Попова С.М.

16 лютого 2018 року, відкритим уроком з математики, який провела викладач Федірчик Л.Я, в групі № 31, що навчається за професією «Електромеханік з ремонту та обслуговування ЛОМ», в ліцеї завершився тиждень природничо-математичних дисциплін. Тема уроку: «Поняття про теорію ймовірностей. Основні поняття теорії ймовірностей. Ймовірність події». Під час уроку викладач з учнями, використовуючи знання основних понять теорії ймовірностей, спробували передбачити виграш і перевірити, чи варто брати участь у деяких іграх.

            З цією метою було створено чотири групи, які дослідили та презентували такі питання:

- «Історики» – матеріали про виникнення теорії ймовірностей;

- «Дослідники» – подію випадання «Герба» при підкиданні монети;

- «Теоретики» – основні поняття теорії ймовірностей;

- «Практики» – підготували одногрупників до розв’язування задач.

            Урок викликав позитивні емоції, підвів до самостійних висновків та узагальнень, збагатив світогляд та інтелект учнів.