19 листопада 2015 року в Чернівецькому професійному машинобудівному ліцеї був проведений урок з української літератури «Павло Загребельний». Роман «Диво». Викладач Борошенко Е.Я. на прикладі відкритого заняття показала методику проведення інтерактивної лекції з використанням проблемно-пошукового методу навчання.

         Викладач познайомила учнів з історичною прозою Павла Загребельного; з оригінальною композицією роману «Диво»; показала, що письменник ставить у центрі історичний факт – будівництво Софії Київської, а також, що найбільшим дивом у романі постають самі люди. Еріка Ярославівна виховувала у дітей зацікавленість до історії нашого народу; формувала історичну свідомість учнів засобами літератури.

         На уроці були використані такі форми роботи: «евристична бесіда», поетична хвиля, «мистецька скарбниця», інсценізація уривку з твору, «довідкове бюро», інтерактивна вправа «Уроки історії», робота з текстом із застосуванням квест-технологій.

         А також перед учнями були поставлені проблемні запитання, наприклад: «Чи варто знищувати історичні пам’ятки?».

         Отже, на уроці було доведено, що національна та світова історія посідає одне з центральних місць у романі П. Загребельного «Диво». З епіграфа уроку слова М. Карамзіна «Історія в деякому розумінні є священна книга народів: головна, необхідна; свічадо їхнього буття і діяльності, скрижаль одкровень і правил; заповіт предків нащадкам; доповнення, пояснення нинішнього і взірець майбутнього» стало зрозуміло:

- Хто створив шедеври на землі?

- У чому сила таланту?

- Чи підвладне мистецтво часові?